sâmbătă, 31 ianuarie 2009

Aspecte din viata pe care mi-o doresc!

Acum ca am timp, ma pot ocupa si gandi la lucrurile importante pentru sufletul si mintea mea, care au fost destul de ocupate si puse la incercare in dorinta de a primi undeva, vreodata o statuie pentru rezultate deosebite. Si cum ocupatiile casnice ocupa tot mai mult timp in programul meu zilnic, relaxarea mi-o gasesc in vizitele si iesirile cu prietenii nostri cei mai buni Ramo, Nini si minunea lor de fetita de numai 2 luni Andra- Gabriela. Imi e draga pitica cum nu am crezut vreodata, iar asta il privesc ca un semn al maturizarii mele. Inainte, imi doream din tot sufletul sa am un baiat pentru ca imi era teama sa ma gandesc la eventualitatea nasterii unei fete, si mai mult ma gandeam la momentul cand aceasta va fi prima oara scoasa in oras de un baiat. De cand s-a nascut micuta Andra nu m-am mai gandit niciodata la asta si am realizat ca indiferent daca va fi fetita sau baiat, un copil iti schimba viata in bine. Dar pe langa faptul ca am petrecut o zi intreaga pe site-ul Toys'r Us pentru a ma pune in tema cu lumea jucariilor, ma gandesc mult la implicarea, din postura de apropiat al familiei, in viata Andrei. Si mi-a venit in cap o idee care o aveam mai demult, dar care asa cum am afirmat mai devreme as fi vrut sa o evit. Acum insa am ocazia sa o pun in practica. Ar trebui doar sa obtin acceptul lui Nini. Cam asa se va desfasura inceputul primei intalniri a Andrei- Gabriela.

Niciun comentariu: