marți, 20 ianuarie 2009

Am sa va bag legitimatia pe gat !!!

In cadrul manifestarilor mele de dispret indreptate catre cineva, dupa injuraturile extrem de colorate si strans legate de originile respectivilor, cea mai injositoare afirmatie pe care o pot adresa cuiva este ca ar fi un complexat. Totusi datorita ingradirilor ridicat de contextul social a determinat aparitia unui complex pe care mi-l asum. Complexul legitimatiei. Sunt extrem de violent in manifestari si limbaj cu NESIMTITI. Doar ca prin natura job-ului meu am invatat sa negociez in pierdere aceste situtatii. Din cauza unei legitimatii.
Urmatorul dialog l-am trait si am fost parte a lui:
" -Aici nu vine nimeni?!?'
" - Nu as putea sa va spun exact deoarece nu lucrez in aceasta unitate. Pentru a anunta lipsa unui lucrator in acest post, v-as recomanda sa mergeti la serviciul Relatii Clienti, iar cei de acolo vor anunta aceasta situatie si o sa puteti sa beneficiati de serviciile de care aveti nevoie?"
" - Sa ma duc eu mah?!? Sa ma duc eu?!?"
" - Imi cer scuze, dar eu cu siguranta nu as putea merge, pentru ca nu stiu exact ce doriti si care este nemultumirea dumneavoastra?"
" - Ba nesimtitule, pai de-aia va platesc eu pe voi sa ma duc eu?!?"
" - Cu cel mai mare regret pentru supararea dumneavoastra, v-as recomanda totusi sa folositi un ton politicos si totodata va informez ca in nici un fel nu ma platiti. Dumneavoastra platiti pentru niste servicii de care aveti, ati avut sau veti avea nevoie si pe care ati ales liber sa le achizitionati. Mai mult furnizorul acestor servicii nu are nici o legatura cu activitatea si modul in care imi castig eu banii. Recomandarea mea de a merge la serviciul Relatii Clienti venea in intimpinarea nevoilor dumneavoastra si pentru confortul si linistea dumneavoastra. Daca nu doriti sa mergeti la serviciul Relatii Clienti, mergeti acasa!"
"- Daca nu stii ce vorbesti de ce te bagi?"
"- Cu aceasi parere de rau, va reamintesc ca dumneavoastra m-ati intrebat, iar eu v-am dat raspunsul pe care m-am simtit avizat sa vi-l dau!"
Ultimile replici le-am facut cu legitimatia in buzunar. Era inceputul pentru ce as fi vrut sa-i spun si nu am facut-o. Am sa o fac acum. Asta dupa ce o sa va las sa va delectati cu o cerere redactat de un domn de teapa celui din dialogul de mai sus.

Sa incepem:
"Pai bine mai jegosule, cu casca bluetooth in ureche prin supermarket de iti vine sa il indrumi direct spre raionul de uleiuri si acesorii auto pe micutul Robocop, pentru lubrifiere, sau spre raionul de ologi, cand ai venit tu la cumparaturi ca is reduceri unde iti era atitudinea de patron pupat in cur si care nu stie sa scrie. Ai venit sa mananci mai ieftin, sa iti iei si tu un detector de radar la promotie, ca ai auzit ca e mare smecherie cu el, dar cum esti suspicios din fire, ca deeee, hotului de hot ii e frica, ai cerut sa-ti fie incercat. Cam cum te-ai gandit, Niculae la asa ceva ??? Sa cheme un echipaj de la rutiera complet echipat? Se aprinde ledul mic, functioneaza? De ce nu Baraie? Gandeste? Sau te chinuiwe talentul incercand sa compui o cerere ca cea de mai sus?? Sa refvenim totusi, ai venit ca erau reduceri. Te puteai duce la reprezentanta, la un pret mai mare, unde nu se inghesuie lumea. Sa stai lejer bagabontule. Dar ai venit aici ca mai ieftin. Si mai aglomerat. Si nu iti spune nimeni ca nu o sa existe timpi de asteptare. Sau mai putini decenti. Mai apoi cand ceri o indrumare nu o faci ca si cum ii zici la mata aia care isi merita soarta ca daca iti dadea peste degete cand erai mic sa inveti sa scrii poate se prindea si de tine o carte, nu nu Asu de Pica, de Bune Maniere, sau un elementar ghid de conversatie. Si nu, tonul meu placut si calm e autocontrolat si obligatoriu,nu e expresia slugarniciei fata de cei care iti dau de mancare asa cum faci tu. Nu nesimtitule, e un cod de conduita pe care am acceptat sa il respect si pe care il respect din devotament pentru meseria mea pe care o iubesc. Si nu e semn de slabiciune. Eu stiu sa vorbesc pentru ca m-am antrenat pentru asta, pentru asta sunt platit sa vorbesc si sa conving. Si o fac zi de zi. Dar tot am grija sa imi controlez discursul chiar si cand sunt nervos. tu nu stii nici sa scrii. Asa ca intelege dobitocule, ca nu ai in fata un om pe care il platesti tu asa cum ai impresia. Ai un om care este platit pentru calitatile lui. ce platesti tu sunt servicii de care ai nevoie si ai ales liber sa le achizitionezi. De aici. Unde se asteapta ca tocmai de-aia e mai ieftin. ca nu il mai platesc pe ala sa te astepte. Iti iei singur, si te bucuri de el. BOULE!
Si as putea continua, dar oricum nu se intelege nimic ca inca sunt nervos. Dar toate astea nu le-am putut spune din cauza unei legitimatii. Dar va veni vremea cand consecintele vor fi minime in ceeea ce ma priveste, si am sa va bag legitimatia aia pe gat !!!

Niciun comentariu: