miercuri, 14 ianuarie 2009

Noroc bun, Capitane!

Noaptea trecuta am aflat ca Mirel Radoi va pleca de la Steaua la Al Hilal. Stelistul din mine priveste plecarea lui Radoi cu parere de rau, desi in ultima vreme si el a reusit sa fie murdarit de mizeria improscata de Becali. Insa nu voi vorbi despre ce a facut rau, nu voi judeca transferul lui. Prin acest post voi aduce tributul meu de respect pentru ceea ce a facut Radoi pentru echipa mea preferata. Asa imi voi aminti de Radoi intotdeauna, desi nu voi uita nici ce facut urat, prost sau rau. Dar va ramane jucatorul care a contribuit la ceea mai frumoasa noapte de fotbal din viata mea: Steaua- Valencia. Pentru spiritul lui de luptator, capacitatea de sacrificiu si lucrurile frumoase pe care le-a facut pentru Steaua, doar respect. Acesta va fi Radoi de care imi voi aminti mereu.

Niciun comentariu: