miercuri, 28 ianuarie 2009

Cu bocceluta in spinare!

Cateodata decat sa deschid gura mai bine m-as da cu capu' de beton ca strutu'. Nu mai demult de alaltaieri intrebat de un prieten foarte bun, dar cu care conform ritmului meu,nu apuc sa vorbesc prea des, cum imi merge. I-am raspuns ca imi merge mai bine decat am sperat, si o ziceam din suflet. Si a trebuit sa o stric eu: " Ma imi merge atat de bine incat nu-mi vine sa cred, astept parca in orice moment sa se intample ceva rau, dar rau din seama afara care sa ma oblige din nou sa ma zbat din tot sufletul!" Pentru ca da, prieteni dragi(aia doi care imi citesc insemnarile si carora le multumesc), m-am cam ramolit. Am inceput sa am ocupatii de om plictisit si imi placea. Acum s-a schimbat iara totul pentru ca in urma cu juma' de ora am fost anuntat ca datorita crizei financiare proiectul in cadrul caruia lucram eu se desfiinteaza, iar eu dupa ziua de maine o sa fiu SOMER! Imi pare rau deoarece lucrez, ce ciudat(daca il scriam maine seara as fi scris "LUCRAM") intr-o companie unde mi-am dorit sa ajung, am visat la ea si am trait motaiala aia de inceput de vis. E un lucru care il regret acum. O sa regret programul si accesul la inovatiile tehnicii care ma pasioneaza. Sper doar ca aceste regrete sa nu se prelungeasca prea mult si sa se transforme in alte regrete mai lumesti, mai simtitoare pentru muritorul de rand in speta eu. Stiti voi care, alea pentru care nu suntem cu totii emisari si voluntari. Se va rezolva situatia, dar acum sunt un butoi de nervi, amestecat cu pareri de rau si amintiri despre realizari. Cat de penibil sunt, daca cititi si postul in care ma bucura ca sunt cel mai bun?? Dar sunt... Eram.. Macar atata satisfactie...

3 comentarii:

Lilick Auftakt spunea...

Vlad,

Stiu ca esti suparat, dar stii ca tineretea si inteligenta te vor ajuta in continuare, si practic nu e un capat de drum. Probabil ca foarte curand vei fi iar fericit si vei uita zilele astea. Si asa se scurge viata. La urma urmei e anormal sa fii fericit continuu. Sau cel putin eu nu am auzit de vreun asfel de fenomen. Iar daca ai pierdut un lucru care ti se parea unic, fii optimist si vei avea si a doua sansa sa il castigi.

Anonim spunea...

Dragul meu, inteleg cum te simti pentru ca intre cele doua perioade ale mele ca "angajat", am fost si eu, 1 zi, somera si sunt convinsa ca nici la tine nu va dura mai mult, tocmai pentru ca stiu ce poti. Stiu la fel, ca nu poti fi impasibil si indiferent, dar nici nu trebuie s-o iei ca pe-un final...e un final aici dar e drumul deschis catre noi sanse. Ceea ce-ai facut tu in compania la care mereu ai visat sa lucrezi, faptul ca ai fost pe locul I pe tara, si multe alte realizari, astea ar trebui sa te faca sa zambesti sa te mobilizeze s-o faci si altundeva, nu sa-ti incrusteze mintea ca niste sageti ce vin din o mie de directii diferite.E greu, dar daca viata nu vine in intampinarea ta mereu cum iti doresti, intampin-o tu cu optimism. Fa din alta oportunitate, visul tau, din alta companie, sansa job-ului perfect...SUcces si ne auzim din poastura ta de angajat!!!

Nicolae-Gabriel Predescu spunea...

bagh...eu te-am consolat?