luni, 2 februarie 2009

Sa ma pish eu pe voi...Pardon, sa URINEZ !!

Descopar astazi via Auftakt filmuletul care a reusit sa ma scoata din minti. Nu credeam ca se mai poate intampla asa ceva atat de aproape de noi. Si tocmai pentru ca e atat de aproape de noi ma gandesc ca pe undeva exista aseamnari intre politia noastra si politia din Republica Moldova. Si daca vor aparea cativa sa zica "bai, la noi nu e chiar asa", in Dictatura ce si-o doreste Basescu si pe care ne-o prezinta ca Republica Prezidentiala si de care imi e mie frica si ma determina sa-mi astern insemnarile si gandurile politice aici, sa urmaresc stirile si sa ma revolt, acelora asadar, care o sa conteste posibilitatea acestei intamplari si in Romania le spun ca o sa se poata. Asa ca preventiv le transmit un mesaj pe mai tarziu cand probabil nu o sa mai am ocazia: " Ma pish pe voi ba retardatilor, jegosilor, murdarilor. Ma pis pe voi, va scuip, ca stiu ca sunteti satuli sa primiti acest tratament din partea celor care va sunt stapani. Slugilor." Invit asadar pe toti cei care sunt satuli sa fie umiliti in tara lor, de oamenii spre care ne sunt trimisi bani trasi din salarii si care ar trebui sa ne protejeze sa lase commenturi cat mai din suflet, sub protectia anonimatului sau semnate in functie de cum cred.

2 comentarii:

Lilick Auftakt spunea...

Sau cum le zice omul ala: "Securistilor, comunistilor!"
Ce frumos ar fi ca mai multi sa zica si sa faca ca in titlul tau. :)

Vlad Florea spunea...

@ Lilick:
M-am enervat cand am vazut filmuletul pt dincolo de faptul ca poate asa ceva in Romania e putin probabil sa se intample, mi-am dat seama ca transpuse la alta scala, suferim umilinte din partea lor, a celor care ne iau banii. Si am mai realizat ca nu prea avem ce le face sau e foarte greu. Pe cand ei ne umilesc mai simplu, la colt de strada, URINAND. II urasc din tot sufletul!