luni, 26 ianuarie 2009

"Popa si Doctorul S.R.L" sau " Militienii si tractarile Auto"

Sunt atat de nervos ca nu pot sa scriu. Nu fara sa injur. Imi aduc aminte doar privirea lui umeda de fost coleg emotionat de revedere care imi intinde prin geam, atent sa nu-si loveasca cashcheta, amenda: " In 48 de ore platiti jumate." "Pe vremuri tu in 48 de ore ziceai alfabetul!" ma gandesc eu. Dar am deja banii adaugati la aia 16 la suta lunar pe care mi luati sa va faceti firma, sa va uitati cum se suie unul pe mine pe trecerea de pietoni, sa amenintati. Va rog cititi articolul din Jurnalul si minunati-va. 'ti-ai dracu' sa fiti cu tupeu' vostru de cashcheta! Mentosanelor, vorba prietenului Nini.

Un comentariu:

Nicolae-Gabriel Predescu spunea...

Nu magh...mentosane au pe cap...si in cap! ei sunt niste pinguini