duminică, 22 februarie 2009

Sapte ani de ghinion

Cu siguranta fiecare dintre noi are cate-o zi din aia, in care te trezesti si din primele 5 minute ale zilei iti dai seama ca o sa fie o zi de toata minunea si ai o singura sansa sa diminuezi efectele negative: sa te pui dracu' din nou la somn! Altfel toate planetele se vor alinia, intreg Universul va conspira impotriva ta, vei pati cele mai penibile faze din viata, te vei trezi in cele mai jenante situatii. Da cu totii am avut zile din alea. Dar ele nu erau anuntate dinainte. In schimb eu azi-noapte am prins exact momentul in care planetele si Universul se pregateau sa-mi faca o farsa. Cel putin asa cred, pentru ca au reusit doar in parte sa-mi incurce ziua.
Cum nu am somn, orele mele de culcare sunt foarte mici. La fel si noaptea trecuta. Extenuat pe la ora 4, vreau sa merg la toaleta cu gandul ca imediat dupa aia ma voi tranti in pat si voi dormi, pentru a intampina o noua zi la fel de panicat de situatia mea, aceasi panica care nu ma lasa sa dorm si ma face sa fiu mai tot timpul iritat si nervos. Si cum ma indreptam eu pe holul lung si intunecos catre baie, pipaind din loc in loc peretele pentru a ma orienta, ajung la intrerupatorul de la baie. Il apas, lumina din baie se iveste prin crapaturile formate de usa cu tocul ei. Nu aveam de unde sa stiu ca asa va ramane toata noaptea. Continuand, apas clanta si imping usa. Se deschide putin si se blocheaza. Ma gandesc ca e blocata de covorasul din baie. Fortez. Nimic. E inchisa. Somnoros, ma gandesc ca o fi cineva inauntru. Zic "Scuze" si dau sa plec. Realizez imediat ca becul era stins. Nu are cine sa fie in baie. Ma intorc la usa. Mai incerc odata. Tot inchisa. Cuiul ala de "intimitate" se blocase singur. Ma imping in usa mai tare, nimic. Fac zarva tot apasand pe clanta si impingand usa. Se trezeste pe rand lumea din casa. Incepem sa ne dam cu parerea. Apar tot felul de ustensile. Cutite, cutter-e, surubelnite, foarfeci, ventuze, un intreg arsenal. Toate sunt prea scurte, prea groase, prea lungi, prea late. Cutter-ul pare bun, incerc cu el, se rupe in cateva secunde, incep sa injur. Usa nu arata prea bine, daca o fortam prea tare se rupe si e nasol. Trebuie sa gasim alta solutie. Sa demontam oglinda aflata in decupajul usii si atunci putem sa bagam mana. Scoatem sipcile si incepem sa tragem de oglinda. Nu iasa e lipita de un alt geam aflat pe interior. Bagam surubelnite, tragem de ea, nu iasa nici cum, e super bine fixata acolo. Injur inca o data si hotarasc sa mergem la culcare. O rezolvam maine. Ma asez in pat si imi vine in cap " CUM DRACU' AJUNGI IN SITUATIILE ASTEA?". Imi aduc aminte de zilele despre care vorbeam la inceputul postarii. Ma enervez si ma pun in garda. Maine o sa-l ia dracu' si pe Murphy cu legile lui si pe masa lu' Murphy. Si daca masa are vreun alt copil o sa-l ia si pe el si pe tatii lor si pe toti dracu. Nu o sa las pe nimeni sa-mi strice ziua. "NU MA LAS" imi spun.
Nu are rost sa lungesc mai mult povestea, pe scurt in momentul de fata avem un poster in loc de oglinda la baie, pentru a diminua din efectele nedorite rezultate in urma folosirii baii, iar cuiul de blocare al usii e stramb.DA!! Am reusit sa sparg si oglinda si usa. Am reusit mai apoi sa rezolv puzzle-ul de 7 milioane 3 sute 50 de mii 2 sute 30 si 2 de piese ce a rezultat spargerii oglinzii. Am coborat toti sfintii in ordine alfabetica, i-am aliniat si i-am urcat la loc. Toate astea in primele 2 ore ale diminetii, pentru ca ,nu-i asa, pe Murphy eram hotarat sa-l trimit la origini. Oricum mi-a incurcat socotelile. Aveam de ales, sa rup usa sau sa sparg oglinda. Le-am facut pe amandoua si nu sunt mandru. Sunt bucuros totusi ca napastele de pe ziua de astazi s-au limitat la atat. Maine ma duc sa cumpar geam si oglinda si voi vedea ce surprize o sa mai am folosindu-mi cele doua maini stangi. Nu aveam de lucru si ma plangeam. Inca 7 ani de ghinion.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Hahaha...dupa principiul:" toate ni se intampla numai noua", empatizez cu tine la acest post...pentru ca am fost acolo, pentru ca eram nevoita sa fac dus la vecini daca nu spargeai usa fara sa spargi si geamul (bineinteles, asta era varianta agreata si ideala), sau daca ne spargeai pe amandoua...asta e...macar fac dus in baia mea, care dupa cum spui tu, aduce oarecum a Sephora...:) lucru care pe tine te distreaza grozav...S au, avand in vedere ca apartamentul nostru e dotat cu 2 bai, (din fericire) ajungeam sa le invadam intimitatea colegilor de apartament, facand din raspunsul la intrebarea prietenilor: unde stati, cate camere aveti?, care pana acum era: 4 camere si 2 bai..ha! un raspuns de genul: 4 camere(pentru ca din fericire alea nu au incuietori, care sa functioneze singure:)) si 2 bai din care una, inexplicabil, inuitilizabila:)...Cu toate relele si "bunele" intamplate...ma bucur ca avem baie...cine ar fi crezut ca o sa ajungem sa ne bucuram vreodata atat pentru un astfel de lucru...(acum ii inteleg pe vecinii bunicii, aia saracii de ei de care radeam cand stateam la balcon sa ma bronzez si-i vedeam mergand la..."baie" acel loc pe care ei il numeau baie, alcatuit din 5 scanduri si-o bata in care sa se sprijine:) care au facut petrecere cu toate strada cand si-au facut din camara, baie...si nu mai era afara, sau la vecinul, era... in casa...uhuuu!!!Bravo...

Lilick Auftakt spunea...

Cel mai important e daca ai reusit sa faci pana la urma baie, sau pipi, sau pentru ce te duceai acolo..Nu stiu. Daca esti ok din punctele astea de vedere:)) o usa si o oglinda chiar nu conteaza. Ghinionul lor ca s-au spart. Hihi!