vineri, 6 februarie 2009

Despre cum e sa iti fie dor...

Cu motoarele ambalate la maxim, uiti trecutul si privesti doar spre viitor. Cand momentele de liniste apar, chiar rare fiind, apare dorul. Iti e dor de tot ceea ce odata te incanta, iti placea sa faci. Toate aceste ganduri au aparut in timp ce rascoleam youtube-ul, si am descoperit o piesa de suflet: "Iris- Iris nu Pleca"; piesa pe care am ascultat-o probabil de sute de ori in seara ultimului Craciun in care am crezut in Mos Craciun. Cum sa nu te apuce nostalgia ?!? De ce imi e dor ??
Imi e dor de prietenii din copilarie, imi e dor de partidele de fotbal disputate pe terenul acoperit de zgura neagra din curtea scolii ce se gasea in fata blocului meu, de jocuri precum "Parola", "Hot- Politist", "BIS", "Ascunselea"(asa ii ziceam), " Lapte Acru'", " Liniuta" pe surprize "Turbo".
Imi e atat de dor sa ma trezesc in diminetile de vara, sa astept pranzul pe trepte de scara spargand seminte si discutand ore in sir cu baietii, de mistourile la care luam parte, imi e dor de chefurile de apartament, lasate cu betii groaznice si cu repetate pierderi de virginitate, pana cand nici unul dintre noi nu a mai avut ce sa pierdem. Imi e dor de clubul cu atmosfera de oras mic, unde ne cunosteam cu totii si unde petreceam pana in zori.
Imi e dor de multe lucruri pe care nu le mai pot avea, decat franturi de amintiri, ce se activeaza doar atunci cand ceva din rutina de alta data apare in viata ta. Si cand ai timp sa le pui cap la cap. Pentru a va delecta, si de ce nu pentru a va trezi si voua nostalgii "va propun spre auditie":

3 comentarii:

Lilick Auftakt spunea...

Foarte frumos, Vlad. Iti citesc cu mare placere toate textele de fapt. Ai grija sa nu ti-l descopere pe asta Mircea Mihaies si sa zica ca esti un invins. :)

Vlad Florea spunea...

@ Lilick:
Da' nu mi-l descopera, sa vada cam ce replica i-ar da un invins, un specimen ce se inchide in lumea lui si traieste din amintiri. Cam cate injuraturi crezi ca mi-as aduce aminte!?? Multe cred...

Anonim spunea...

Mi se pare sau ai postat asta cu Iris si.."Nu pleca" inainte sa i se agraveze boala lui Minculescu si sa plece in Austria?