miercuri, 4 februarie 2009

Nesimtito!

Calm, echilibrat, calculat. Cam asa sunt in stare naturala. Dupa patania de saptamana trecuta cand am fost anuntat ca de a doua zi sunt somer, starea mea naturala (va rog nu va ganditi la starea naturala exprimata de parintii Gandirii Politice Moderne, eu numesc stare naturala starea de relativa normalitate in care iti regasesti calmul, deci fara nici o referire la Contractul Social a lui J.J. Rousseau) se modifica. Instinctele de supravietuire se trezesc si actioneaza. Instincte nu de pudel francez, ci instincte cultivate in Valea Jiului, sau Jalea Viului, crescut la un bloc distanta de cele mai urate clanuri de tigani care mi-a fost dat sa le vad, educate, ele instinctele, sa ma faca sa urlu, sa scuip, sa (ma) bat, sa injur urat, atunci cand sunt calcat pe bombeu, cand imi e foame sau frica. In ultima saptamana, ori ca sunt eu foarte usor de calcat pe bombeu, ori se intampla ceva foarte grav. Primul episod, filmuletul de pe Auftakt. Al doilea in seara asta, la Sinteza Zilei. O tuta avocat, incerca sa il faca pe Ciutacu din rasputeri sa o bata, explicand ea cum trebuie sa avem incredere in Justitia din Romania si cum tembelul ala de Gorbunov are si el saracu drepturi.
Pai proasto, stai dracu' acasa decat sa vii la TV, la una din emisiunile mele preferate si sa ma faci prost in fata. Cum crezi tu ca daca imi explici complexitatea procesului juridic si modul de luare a deciziilor, poti sa ma convingi vreodata ca aia care l-a eliberat pe ala din parnaie, dupa ce gaurise ala pe unu in Constanta, mai facuse cateva jafuri armate, se batuse cu gardienii in puscarie, nu e ori proasta ori corupta. Si acum, in mintea mea consumata de nervi, calculez: ba sa fi proasta pamant, dar cand cu doua zile inainte, in acelasi tribunal, un alt judecator nu-i da drumu' aluia, ca era cu ciudata problema, tu esti foarte, foarte desteapta ii dai drumu'. Nu prea cred. ca astia stiu jocul. Il faci pe ala (primul judecator) sa para prost, si nu-i bine ca vine ala si incepe iuresul sau scandalul si nu cred ca vrea cineva asta. Ramane ca esti corupta. Si jegoasa. Si stau si ma gandesc ca poate vreodata vei fi prinsa in timpul unui jaf armat de unu eliberat de pe altundeva, si daca avem nenorocul sa supravietuiesti, apari la TV si faci show despre sistemul corupt si ticalosit.
Acum sa revin la japita de pe Antena 3, aparuta cu vorbele la ea, cu atitudinea de superioritate si tupeul jegos necesar sa ma faca pe mine prost in fata. Ca esti proasta as intelege, dar ca esti nemernica, imi pare rau ma face sa reactionez. Si sa te injur. Si am injurat-o vreo 45 de minute. Si cu asta am ramas, ca nu m-am calmat, si apoi m-am uitat la Badea, si ala o injura acolo la limita regulior CNA si eu o injuram la limita imaginatiei mele. Si a terminat si Badea si tot nu m-am calmat. Si am inceput sa scriu aici post-ul asta din care nu intelege nimeni nimic care insa tot nu m-a calmat. Si il public acuma, si poate ma calmez.
AVOCATO, @#^$%#$*!*#(#&*$^!*($($!#($($!#@#&.
Atat!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ar trebui sa facem o cheta si sa-l angajam pe Gordunov s-o impuste (dupa ce o violeaza in cur cu teava pistolului).