marți, 17 februarie 2009

Clientul politic

Deoarece iubesc Clujul ca oras si pentru ca am fost martorul schimbarii in bine a acestui oras, am evitat sa-l atac pe Emil Boc. Din respect. Nu am insistat nici cand a fost numit trompeta lui Basescu, desi e evident, nici cand a tolerat lupta pe ciolan evidenta in timp ce tot mai multi oameni erau afectati de criza financiara. Nici cand marele profesor de drept constitutional, a sustinut cu o voce extrem de ferma o lege dovedita mai apoi neconstitutionala, nici cand lucrarea de doctorat a dansului ne prezinta avantajele unui Parlament bicameral si il auzeam cum sustine impunerea unui Parlament unicameral. Am incercat sa ii acord o sansa, sa respect ceea ce a facut pentru Cluj, sa vad in dansul calauza care poate sa scoata tara din grota plina de demoni ai guvernarii. Insa astazi am fost profund dezamagit, l-am injurat si am realizat ca si pentru el e prea tarziu. Boc prezinta raportul bugetului pe 2009, se lamenteaza, acuza vechea guvernare pentru a ascunde incompetenta, lasitatea si demagogismul intregii sale echipe de guvernare. Nimic nou si nimic de neinteles pentru mine. Dar apare domnul Boc si raspunde interventie facute de Calin popescu Tariceanu intr-o maniera de-a dreptul jenanta. Fara nimic concret, fara cifre, doar cu presupuneri si sperante. Totusi inca nu sunt mirat. Dar reuseste sa ma scoata din minti atunci cand pune placa clientelei politice a PNL. Asta, pentru cineva ca mine, care are o vaga idee de lumea unde traieste nu suna decat ca o incercare de a ma face prost pe fata. Cu totii au clientela politica. PD-L, PSD, PNL, UDMR, PRM, PNG si daca in tarisoara asta s-ar mai inventa vreo 30 de mii de milioane de partide si alea ar avea clientela politica.
Totusi domnul Boc ne povesteste de pe ladita asezata in spatele tribunei, cum "vremea servirii clientelei politice a trecut". Si atunci am innebunit.
Pai draga domnule prim ministru vremea servirii clientelei politice nu trecut, ea suferit o modernizare. Dumneavoastra ati reusit performanta de a baga pe gat clientela politica a PD-L direct pe post de ministru. Mai jos aveti semnalmentele clientelei politice varianta update PD-L-PSD v 2.0.


P. S. : " Nu stiu cum e-n viata, dar eu parca te-am tras la loz..."

Un comentariu:

Anonim spunea...

Parca as vizualiza pitzipoanca.org...numai ca aici avem Ministrul Turismului...doamne in ce tara traim...