joi, 26 martie 2009

Glumeau, nu glumeau, dar tu esti frustat !!!

Aseara impreuna cu un prieten am trait datorita emisiunii lui Gadea momente de un inalt angajament. In momentul in care am vazut scris "prin telefon Emil Boc" am stiut ca va fi extraordinar. In studio Gadea, Radu Tudor, Mugur Ciuvica, Mircea Badea, Bogdan Teodorescu si Victor Ciutacu. Lipsea Stan, dar intr-un fel m-am bucurat, pentru ca daca era Stan, punea o intrebare cu 5 file-uri audio si se termina emisiunea. Asa intrat in emisiune pur si cu un aer usor amuzat, incercand sa o obtina o pozitie de forta, Tabachera se face ca nu-i stie numele lui Bogdan Teodorescu. A invatat ceva de la POPEYE, dar e diferenta. Nu ca in fata haitei de lei care era aseara la Sinteza, Tiranu' ar fi facut fata. Si luat la misto si certat cumplit de domnul Teodorescu, Boc se apuca sa povesteasca despre rautatea cu care Teodorescu l-a facut nesimtit. Daca reuseau astia sa-l faca sa planga, era extraordinar. Dar noroc ca l-a luat Badea si i-a reactivat tupeul, cu care cred ca il dopeaza Base. Il ruga ma micutu' pe Badea sa nu uite ca "TREBUIE" sa umble cu pene prin piata. Ca asa a zis diliu de Badea ca daca fac astia Km de autostrada pe care i-au promis in campanie el va umbla asa. Cat tupeu !!!
Stiu e un post despre nimic. Dar am vrut sa-l scriu... Totusi e un post in care am amintit despre cat de usor, elegant si la obiect, desi tonul a fost unul ferm, poti sa-i spui unui nesimtit ca e NESIMTIT si sa-si reorienteze atitudinea, chiar daca e un lingau premier al Romaniei.
Ceea ce conteaza cel mai mult domnule Boc este ca discutia din platou despre cat de mic sunteti nu se referea la statura fizica, ci la dimensiunea dumneavoastra de prim- ministru.

Niciun comentariu: